
PROCEDURA ZWROTU
Czasami zdarza się, że zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań lub fason, rozmiar jest nieodpowiedni. Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym i z kompletem metek.
JEŻELI POSIADASZ KONTO NA STRONIE GREEN-BUTIK.PL
- zaloguj się na swoje konto,
- wejdź w zakładkę „HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ”,
- kliknij przycisk „WYKONAJ ZWROT” przy wybranym zamówieniu,
- postępuj zgodnie z instrukcjami.
KUPUJĄC BEZ KONTA NA STRONIE GREEN-BUTIK.PL
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu (do pobrania tutaj: Formularz zwrotu);
- dołącz go do zwracanych produktów.
ZWROT PŁATNOŚCI
- przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto, z którego została dokonana opłata;
- przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie wpisany numer rachunku bankowego przez klienta podczas wykonywania zwrotu;
Posiadanie konta umożliwi dostęp do pełnej historii zakupów i zwróconych produktów.
Brak konta w sklepie uniemożliwia dostęp do pełnej historii zakupów i zwrotów.
Zwracany towar należy zwrócić na adres:
Green Butik Grzegorz Zieliński
Władysławów 25a
62-561 Ślesin
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e-mailową na adres sklep@green-butik.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem (do pobrania tutaj: Formularz reklamacyjny) oraz dowodem zakupu lub jego kopią należy wysłać na poniższy adres:
Green Butik Grzegorz Zieliński
Władysławów 25a
62-561 Ślesin
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.