Zwroty i reklamacje

 

PROCEDURA ZWROTU

Czasami zdarza się, że zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań lub fason, rozmiar jest nieodpowiedni. Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym i z kompletem metek.


JEŻELI POSIADASZ KONTO NA STRONIE GREEN-BUTIK.PL

  • zaloguj się na swoje konto,
  • wejdź w zakładkę „HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ”,
  • kliknij przycisk „WYKONAJ ZWROT” przy wybranym zamówieniu,
  • postępuj zgodnie z instrukcjami.

 


KUPUJĄC BEZ KONTA NA STRONIE GREEN-BUTIK.PL

  • dołącz go do zwracanych produktów.

ZWROT PŁATNOŚCI

  • przy zamówieniach opłaconych przelewem bankowym - pieniądze zwracamy na konto, z którego została dokonana opłata;
  • przy zamówieniach opłaconych przy odbiorze - pieniądze zwracamy na podane w formularzu konto bankowe. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie wpisany numer rachunku bankowego przez klienta podczas wykonywania zwrotu;

 

Posiadanie konta umożliwi dostęp do pełnej historii zakupów i zwróconych produktów.

Brak konta w sklepie uniemożliwia dostęp do pełnej historii zakupów i zwrotów.

Zwracany towar należy zwrócić na adres:

Green Butik Grzegorz Zieliński
Władysławów 25a
62-561 Ślesin


REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­-mailową na adres sklep@green-butik.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem (do pobrania tutaj: Formularz reklamacyjny) oraz dowodem zakupu lub jego kopią należy wysłać na poniższy adres:

Green Butik Grzegorz Zieliński
Władysławów 25a
62-561 Ślesin


UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl