Strona główna » Zwroty i reklamacje
Kontakt

Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Zwroty należy zgłaszać poprzez wysłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres sklep@green-butik.pl lub odesłać formularz wraz z przedmiotem na adres: Green Butik Grzegorz Zieliński, Władysławów 25a, 62-561 Ślesin.
  2. Towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać komplet metek. Należy go odpowiednio zabezpieczyć i odesłać na wyżej wymieniony adres wraz z formularzem zwrotu oraz paragonem.
  4. Koszt wysyłki zwrotu ponosi kupujący.
  5. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania zwrotu produktu.
  7. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  8. Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku paczek pobraniowych zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer konta.
  9.  Nie realizujemy wymiany towaru. Jeśli nie odpowiada Państwu rozmiar lub kolor otrzymanego towaru, prosimy złożyć i opłacić nowe zamówienie, a niepasujący towar odesłać według procedury zwrotu.
 

Wygodne zwroty


[BANER-WZ]
 

 

Reklamacja

  1. Towar odsyłany w ramach reklamacji powinien być czysty.
  2. Reklamowany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: Green Butik Grzegorz Zieliński, Władysławów 25a, 62-561 Ślesin wraz z dołączonym formularzem zwrotu. 
  3. Koszt wysyłki zwrotu ponosi kupujący.
  4. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  6. Reklamacji nie podlegają:
  • uszkodzenia mechaniczne takie jak.: rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie, przetarcie,
  • wybarwienie towaru lub fason (rozmiar, dopasowanie odzieży),
  • uszkodzenie elementów ruchomych takich jak .: zamki, napy, guziki a także elementy zdobień np.: cekiny, ćwieki, itp,
  • produkty niewłaściwie konserwowane oraz użytkowane niezgodnie z instrukcjami umieszczonymi na metce produktu,
  • pęknięcia nadruków.
 

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu